wtorek, 28 czerwca 2016

Uwaga!

Zakochanych Huncwotów założyłam naprawdę dawno temu. Wybaczcie, ale nie pamiętam dokładnie kiedy. Myślę że gdzieś w 2012 roku. Zresztą to nie jest ważne.
Opowiadanie miało swoje zloty i upadki. Jednak zawsze zajmowało i zajmuję duże miejsce w moim serduszku. Całkiem niedawno zajrzałam tu i zaczęłam je czytać od początku. Musze przyznać że nie jest takie złe, mogło  by być o wiele lepsze.

Chciałabym zacząć je od nowa pisać. Mam nawet pewną koncepcję, lecz chciała bym wiedzieć czy ktoś by zechciał jej jeszcze czytać. 

Tematyka huncowcko - evansowo - potterowska nie jest już tak popularna jak kiedyś.

Jeśli ktoś jest "za" proszę o komentarz lub udział w ankiecie. 

Pozdrawiam
Salvio Hextia

5 komentarzy:

  1. o jeny.. nie było mnie tu tak dawno, więc weszłam dzisiaj z ciekawości.

    Oczywiście, że tak - bardzo jestem ciekawa, co możesz napisać! Ale sercem zawsze zostanę przy Potter/Evans, nawet jak nie są tak popularni jak kiedyś.

    Super, że się odezwałaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och <3
      Cieszę się że zajrzałaś :D
      Obiecałam sobie że nawet jeśli ma czytać tego bloga 5 osób to będę go kontynuowała.
      Cóż ja też kocham Jamesa i Lily :D

      Usuń
  2. Jestem za! Superrr opowiadania. Zapraszam też na mojego bloga :www.lilypoter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za! Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie.
    Pozdrawiam,
    Kitty

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaaaa! Bardzo bardzo! Uwielbiam Twoje opowiadanie;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy